Hahahahhahaahha daarom vandaag wel beetje RPGen enzo, zometeen moneymakers aan en wartime!
Waar spelen al deze nederlanders/belgen btw?!
Toch geen non pvp mag ik hopen?
Printable View
Hahahahhahaahha daarom vandaag wel beetje RPGen enzo, zometeen moneymakers aan en wartime!
Waar spelen al deze nederlanders/belgen btw?!
Toch geen non pvp mag ik hopen?
Ik speel op Valoria daar zitten ook wel aardig wat nederlanders/belgen ..
Als je War Mode voorbij is en jullie zien een transfer wel zitten zijn jullie wel welkom op valoria, we hebben nieuwe mensen nodig nu half ons team naar Titania is vertrokken en wij de server kwijt zijn. We kunnen Valoria zo weer terug nemen we hebben gewoon 10tal meer mensen nodig :p
Mijn war mode? Dat ken ik niet, net als skulls. Laatste keer dat ik skull pakte was ergens in 2007.
Ik speel INFERNA <3 Kom anders inferna ;) ECHTE pvp daar ipv dat halfbakken gedoe haha
Regel een char en vent kzal wel eens komen kijken hoe het daar is :)
Is er niemand met extra SD char ofzow? :p
haha, welke side zijn ze heen gegaan salontafel? strong bp mana potion of speciallication? speel zelf hiberna, heb ook ff titania gezeten voor WM maar meer ping pong toernooi daar
Heb een lvl 44 ms op inferna, own je de server of gewoon pk guild? lastig lvlen daar zonder geld en protection...
Een noobchar bedoel je?! Dat is waardeloos haha xD
Het is echt een warserver weetje, geen pk server ookal denkt iedereen dat.
Maar uhm zal nog wel rondvragen. Heb zelf alleen nog maar knightjes..
Ik own de server met aantal swe's ye. Maar war blijft altijd dagelijks doorgaan hoor :P
Het is niet zoals met warmode dat er een tijd van rust is. Ja een halve dag hahahah xD
Dat maakt het ook de 'beste' server in mijn ogen, altijd war!
Ze zijn bij Speciallication daar dacht k .. Als je je verveeld op Hiberna ben jij ook welkom op Valoria hoor :p