XenoBot Forums - Powered by vBulletin

User Tag List

Results 1 to 10 of 392

Thread: [PL] Polski Tutorial na Waypoint 100% AFK

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Sanix's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Poland
    Posts
    132
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    [PL] Polski Tutorial na Waypoint 100% AFK

    Witam, Oto mój poradnik jak stworzyc Waypointa 100% Afk

    Chcę również podziękować Kid Cudi'emu za pozwolenie użycia jego skryptu który jest najłatwiejszym w obsłudze (jak dla mnie) skryptem bez którego ten poradnik by nie powstał

    No to Zaczynamy.

    Uruchamiamy Tibię i Xenobot'a nie załączając póki co żadnych skryptów, otwieramy panel z Waypointem (Walker) jeśli jest pusty to dobrze, taki powinien być.

    Zaczynamy od miejsca docelowego jakim jest Depo w najbliższym mieście od naszego Expa.
    Nie wpisujcie cudzysłowi one są tylko po to byście wpisali dokładnie takie labele (duże litery mają znaczenie)
    Drogę tworzymy za pomocą dodania odpowiednio add node ewentualnie add stand (chodzi tutaj o chodzenie po schodach [north góra],[south dół], [east prawo], [west lewo]



    tworzymy label o nazwie "Start"
    zaraz pod nim tworzymy label "FullCheck"
    zaraz pod nim tworzymy label "PreDeposit"
    zaraz pod nim tworzymy label "Deposit"

    teraz tworzymy drogę do banku

    tworzymy label o nazwie "Cash"
    zaraz pod nim tworzymy label "Withdraw"
    zaraz pod nim tworzymy label "ToPots"

    teraz tworzymy drogę do NPC'a któremu sprzedajemy Vialki i kupujemy Potki

    tworzymy label o nazwie "Potions"
    zaraz pod nim tworzymy label "ResetBp"
    zaraz pod nim tworzymy label "LetsHunt"

    teraz tworzymy drogę na expowisko
    jeśli w drodze na expa urzywacie środków komunikacji (statek, latajacy dywan) to przy dotarciu do takowego środka transportu utworzcie label o nazwie "TravelGo" w przeciwnym wypadku nie twórzcie takiego Labelu

    Po dotarciu na Expa tworzymy Label "Start Hunt"
    tworzycie Waypoint który chodzi po miejscu w którym zamierzacie expić (pamiętajcie początek i koniec musi znajdować się w tym samym miejscu czyli musi tworzyć takzwaną pętlę
    Teraz tworzymy Label "Checker"
    zaraz pod nim tworzymy label "Leave"
    teraz tworzycie drogę powrotną do depo tego samego miejsca w którym zaczynaliście tworzyć całego Waypointa

    jeśli w drodze z expa urzywacie środków komunikacji (statek, latajacy dywan) to przy dotarciu do takowego środka transportu utworzcie label o nazwie "TravelBack" w przeciwnym wypadku nie twórzcie takiego Labelu

    jeśli dotarliście do Depo stwórzcie Nowy Xenobotwy profil w taki sposób:



    Teraz pobierzcie ten skrypt lua
    http://speedy.sh/uetmp/Waypoint-z-Przeplywaniem.lua

    i wklejcie go do folderu
    Dysk Lokalny (C) > Urzytkownicy > wasza nazwa urzytkownika > Moje Dokumenty > Xenobot >Scripts

    Gdy już to zrobiliście otwórzcie ten plik np w Word Padzie i zedytujcie go według własnych potrzeb w miejscach do tego wskazanych tam powinny być podpowiedzi. Po edycji zapiszcie.

    Teraz musicie już tylko odczytać ten skrypt w waszym Waypoincie w tym celu kliknijcie na szare tło prawym przyciskiem myszy>Scripter>W liście "Found Scripts" odnajdźcie ten skrypt "Waypoint z Przeplywaniem" kliknijcie Execute Script a następnie zatwierdźcie przyciskiem OK.

    Teraz zapiszcie jeszcze raz ustawienia Waypointa w tym celu kliknijcie na szare tło prawym przyciskiem myszy odnajdźie jeszcze raz Settings a następnie tka jak na obrazku niżej



    I Wuala oto wasz własny 100% afk waypoint
    Teraz wystarczy dorobić odpowiedni targeting, Looter oraz Healing zapisać wszystko jeszcze raz i śmiało można śmigać


    Jak zrobić Targeting i Looter oraz healing poszukajcie w Google myślę że i tak zrobiłem dosyć dużo


    Mam nadzieję że komuś się przyda

    skopiuj całą zawartość tego lua i wklej do nowego pliku bo nie da sie chyba inaczej tego naprawić

    JEŻELI PISZE ŻE PROBLEM LEŻY W LINE 1 TO ZNAK ŻE LUA SIĘ ŹLE ZAPISAŁO I TRZEBA ZASTOSOWAĆ WYMIENIONĄ NIŻEJ AKCJE

    skopiuj całą zawartość tego lua i wklej do nowego pliku LUA bo nie da sie chyba inaczej tego naprawić
    Last edited by Sanix; 04-13-2014 at 05:13 PM.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •