XenoBot Forums - Powered by vBulletin

User Tag List

Page 29 of 40 FirstFirst ... 19272829303139 ... LastLast
Results 281 to 290 of 392

Thread: [PL] Polski Tutorial na Waypoint 100% AFK

  1. #281

    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Poland
    Posts
    104
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Niby jak się nadpisują?
    GL & HF

  2. #282

    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Poland
    Posts
    176
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jak zrobic zeby bil normalnie z exori min flam a nie spamowal w potowora. Bo jak tak spamuje czarem to w ogole nie wali z rozdzki.
    POMOCY
    3majcie sie

  3. #283

    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Poland
    Posts
    176
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Witam,
    Mam pytanko, jak zrobilem sobie wpt(xbst) to jak zobaczyc tego lau? Czy w ogole mam lau czy musze jakos go stworzyc czy jak ?
    Dzieki za pomoc

  4. #284

    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Poland
    Posts
    104
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nie lau tylko lua, i tak musisz go stworzyć, lub skopiować/pobrać z pierwszej strony i zrobić go pod siebie. Polecam program Sublime editor to tych plików.
    GL & HF

  5. #285

    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    5
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hey potrzebuje huda aby mi podliczal lot supple itp

  6. #286

    Join Date
    Dec 2013
    Posts
    161
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Pazerny View Post
    hey potrzebuje huda aby mi podliczal lot supple itp
    hey jest wyszukiwarka na forum co nie?

    http://forums.xenobot.net/showthread...93-Chuitox-HUD

  7. #287

    Join Date
    May 2014
    Posts
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A co zrobić żeby po zakończeniu rundki w miejscu gdzie postać expi nie wychodził do depo tylko dalej expił? W momencie kiedy walker dochodzi do etykiety "check" skrypt zachowuje się jakby nic nie sprawdzał tylko od razu przechodzi do "Leave". Jak temu zaradzić?

    BTW - mimo przekopiowania zawartości pliku .lua do nowego w dalszym ciągu wyświetla mi błąd w pierwszej linii i nie wyświetla mi skryptu jako uruchomionego, tzn w prawym oknie.

  8. #288

    Join Date
    Dec 2013
    Posts
    42
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation Pomoc przy Skrypcie (LUA) na Dragony/DL i Mino na Fibuli

    Witam
    potrzebowałbym żeby ktoś mi to naprawił bo nie ogarniam;/
    próbowałem wszystkich 3 kodów które pisali w tym temacie ale żaden mi nie działa.

    Code:
    elseif (labelName == "Studnia")then
    Self.UseItemFromGround(32172, 32439, 7)
    end
    setWalkerEnabled(true)
    end
    
    
    registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "onWalkerSelectLabel")
    function onWalkerSelectLabel(labelName)
    if (labelName == "Studnia")then
    Self.UseItemFromGround(32172, 32439, 7) 
    end
    setWalkerEnabled(true)
    end
    
    elseif (labelName == "Studnia") then
    Walker.Stop()
    Self.OpenDoor(32172, 32439, 7) 
    Walker.Start()

    i jeśli można zrobic wejście przez drzwi.

    Code:
    32190, 32432, 8   i żeby używał na nich klucza wooden key (Key:3940).
    32277, 32420, 10  klucz golden key (Key:3980)
    32212, 32435, 10 drzwi (bramka levelova)

    i nie bedę wymagał za dużo ale jakby ktoś mógł ustawić żeby podbiegał do Deda i wycinał skórę bo on wycina tylko jak ominie Deda i a jakby mógł ktoś jeszcze dodać to do tego LUA to będę bardzo wdzieczny

    Code:
    ---------------------------------
    --------Twoj Waypoint------------
    -------Created By Sanix----------
    ---------------------------------
    
    ----------- BP SETUP ------------
    --~ [BP 1] ~-- Main
    --~ [BP 2] ~-- Produkty
    --~ [BP 3] ~-- Gold
    
    ----------- DP SETUP ------------
    --~ [DP 1] ~-- Rare
    --~ [DP 2] ~-- Produkty
    
    ------------ Settings -----------
    
    -- Mana Potions --
    
    local ManasToLeave = 50	-- Z iloma manasami wracać
    local WantedManas = 180		-- Ile Manasow kupić
    local ManaPotID = 237 		-- Mana Potion ID
    local ManaCost = 80 		-- Mana Potion koszt
    
    -- Health Potions --
    
    local HealthToLeave = 1		-- Z iloma healtami wracać
    local WantedHealth = 10		-- Ile Healtow Kupić
    local HealthPotID = 266		-- Health Potion ID
    local HealthCost = 45		-- Koszt HP Potka
    
    -- Other Options --
    
    local MainBP = 2867 		-- ID plecaka glownego   (Czerwony)
    local ItemBP = 9602 		-- ID plecaka na itemy	 (Pomaranczowy)
    local GoldBP = 2872 		-- ID plecaka na kase	 (Camouflage)
    local MinCap = 50 			-- Od ilu Capa wracać
    local HideEquipment = true 	-- Zminimalizować EQ 
    
    -- Floor Settings --
    
    local SecondFloor = true 	-- Tego nie zmieniajcie
    
    
    Targeting.Start()
    Looter.Start()
    
    --------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------
    
    registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "onWalkerSelectLabel")
    
    local info = [[]]
        wait(5000)
    	
        print([[
        --<Waypoint 100% Afk>--]])
        wait(5000)
    	
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    function onWalkerSelectLabel(labelName)
    
    if (labelName == "Checker") then
    	    if (Self.ItemCount(ManaPotID) <= ManasToLeave) or (Self.ItemCount(HealthPotID) <= HealthToLeave) or (Self.Cap() < MinCap) then
                gotoLabel("Leave")
            else
                gotoLabel("Start Hunt")
    	end    
    
    elseif (labelName == "TravelGo") then
    		setWalkerEnabled(false)
            	delayWalker(5000) 
           		Self.Say("hi")
            	sleep(math.random(700, 1400)) 
            	Self.SayToNpc("wyspa na ktora chcesz plynanc")  -- Tutaj wpisz wyspe na ktora sie udajesz.
            	sleep(math.random(300, 1000))
            	Self.SayToNpc("yes")
    		setWalkerEnabled(true)
    
    elseif (labelName == "TravelBack") then
    		setWalkerEnabled(false)
            	delayWalker(5000) 
            	Self.Say("hi")
            	sleep(math.random(700, 1400))
            	Self.SayToNpc("Wyspa powrotna")					-- Tutaj wpisz wyspe powrotna
            	sleep(math.random(300, 1000))
            	Self.SayToNpc("yes")
    		setWalkerEnabled(true)
    
    elseif (labelName == "Deposit") then
    		setWalkerEnabled(false)
    		Self.ReachDepot()
    		Self.DepositItems({7436, 0}, {7454, 0})				-- Tutaj dodajesz ID itemkow ktore ma odkładać do Depo a po przecinku backpack w kolejności od lewej strony 0 oznacza miejsce pierwsze a 1 miejsce 2, 2 to miejsce trzecie i tak dalej
    		Self.DepositItems({10293, 1}, {10311, 1})			-- tutaj to smao co wyżej bo jak jest za dużo itemek w jednej lini to się zawiesza
    		wait(1500,1900)
    			
    elseif (labelName == "Cash") then
    		setWalkerEnabled(false)
            	delayWalker(5000) 
            	Self.Say("hi")
            	sleep(math.random(700, 1400)) 
            	Self.SayToNpc("deposit all")
            	sleep(math.random(300, 1000))
            	Self.SayToNpc("yes")
    		setWalkerEnabled(true)
    	
    	elseif (labelName == "Withdraw") then
    		setWalkerEnabled(false)
    		delayWalker(5000) 
    		Self.SayToNpc("hi")
    		sleep(math.random(700, 1400))
    		Self.WithdrawMoney((ManaCost*(WantedManas-Self.ItemCount(ManaPotID))))
    		sleep(math.random(700, 1400)) 
    		Self.WithdrawMoney((HealthCost*(WantedHealth-Self.ItemCount(HealthPotIDID))))
    		sleep(math.random(700, 1400)) 
    		Self.WithdrawMoney(100)
    		sleep(math.random(700, 1400)) 
    		Self.SayToNpc("yes")
    		setWalkerEnabled(true)
    		
    	elseif (labelName == "Potions") then
    		setWalkerEnabled(false)
    		delayWalker(10000) 
    		Self.SayToNpc("hi")
    		sleep(math.random(800, 1700)) 
    		Self.SayToNpc({"Hi", "flasks", "yes", "yes", "yes", "Trade"}, 65)
    		sleep(math.random(800, 1700)) 
    		Self.SayToNpc("trade")
    		sleep(math.random(2000, 2400)) 
            	Self.ShopBuyItem(ManaPotID, (WantedManas-Self.ItemCount(ManaPotID)))
    		sleep(math.random(2000, 2400)) 
            	Self.ShopBuyItem(HealthPotID, (WantedHealth-Self.ItemCount(HealthPotID)))
    		sleep(math.random(800, 1700))
    		setWalkerEnabled(true)
    
    elseif (labelName == "FullCheck") then
    		if (Self.ItemCount(ManaPotID) < WantedManas) or (Self.Cap() < MinCap) or (Self.ItemCount(HealthPotID) < WantedHealth) then
                gotoLabel("PreDeposit")
            else
                gotoLabel("LetsHunt")
    		end			
    
    	elseif (labelName == "ResetBp") then
    		Walker.Stop()
    
    		Container.Close(ItemBP)	
    		wait(1000)	
    		Container.Close(GoldBP)
    		wait(1000)
    		Container.GetFirst():OpenChildren(ItemBP)
    		wait(1000)
    		Container.GetFirst():OpenChildren(GoldBP)
    		wait(1000)		
    		Container.GetByName(ItemBP):Minimize()
    		wait(1000)
    		Container.GetByName(GoldBP):Minimize()
    		wait(200)
    		if (HideEquipment) then
    			Client.HideEquipment()
    			wait(1000)
    		end
    		Walker.Start()	
    	end
    end
    
    
    ----------------------- Functions ----------------------
    function SellItems(item) -- item = item ID
    	wait(300, 1700)
    	Self.ShopSellItem(item, Self.ShopGetItemSaleCount(item))
    	wait(900, 1200)
    end
    
    function BuyItems(item, count) -- item = item id, count = how many you want to buy up to
    	wait(900, 1200)
    	if (Self.ItemCount(item) < count) then
    	Self.ShopBuyItem(item, (count-Self.ItemCount(item)))
    	wait(200, 500)
    	end
    end
    
    Self.ReachDepot = function (tries)
    	local tries = tries or 3
    	Walker.Stop()
    	local DepotIDs = {3497, 3498, 3499, 3500}
    	local DepotPos = {}
    	for i = 1, #DepotIDs do
    		local dps = Map.GetUseItems(DepotIDs[i])
    		for j = 1, #dps do
    			table.insert(DepotPos, dps[j])
    		end
    	end
    
    	local function gotoDepot()
    		local pos = Self.Position()
    		print("Ilosc znalezionych Depo: " .. tostring(#DepotPos))
    		for i = 1, #DepotPos do
    			location = DepotPos[i]
    			Self.UseItemFromGround(location.x, location.y, location.z)
    			wait(1000, 2000)
    			if Self.DistanceFromPosition(pos.x, pos.y, pos.z) >= 1 then
    				wait(5000, 6000)
    				if Self.DistanceFromPosition(location.x, location.y, location.z) == 1 then
    					Walker.Start()
    					return true
    				end
    			else
    				print("To depo jest zajete, szukam dalej.")
    			end
    		end
    		return false
    	end
    	
    	repeat
    		reachedDP = gotoDepot()
    		if reachedDP then
    			return true
    		end
    		tries = tries - 1
    		sleep(100)
    		print("Nie udalo sie dotrzec do depo... " .. tries .. " szukam dalej.")
    	until tries <= 0
    
    	return false
    end
    
    Map.GetUseItems = function (id)
        if type(id) == "string" then
            id = Item.GetID(id)
        end
        local pos = Self.Position()
    	local store = {}
        for x = -7, 7 do
            for y = -5, 5 do
                if Map.GetTopUseItem(pos.x + x, pos.y + y, pos.z).id == id then
                    itemPos = {x = pos.x + x, y = pos.y + y, z = pos.z}
    				table.insert(store, itemPos)
                end
            end
        end
        return store
    end
    
    local corpses = {
     [5908] = {4173, 4011, 4025, 4047, 4052, 4057, 4062, 4112, 4212, 4321, 4324, 4327, 10352, 10356, 10360, 10364, 10368}, -- Obsidian Knife
     [5942] = {4097, 4137} -- Blessed Wooden Stake
    }
    Module.New('skinner or duster', function(module)
        if (Self.ItemCount(5942) >= 1) and (Self.TargetID() <= 0) then
            for y = -1, 1 do
                for x = -1, 1 do
                    if table.contains(corpses[5942], Map.GetTopUseItem(Self.Position().x + x, Self.Position().y + y, Self.Position().z).id) then
                        Walker.Stop()
                        Looter.Stop()
                        Self.UseItemWithGround(5942, Self.Position().x + x, Self.Position().y + y, Self.Position().z)
                        module:Delay(1400)
                        Walker.Start()
                        Looter.Start()
                    end
                end
            end
        end
        if (Self.ItemCount(5908) >= 1) and (Self.TargetID() <= 0) then
            for y = -1, 1 do
                for x = -1, 1 do
                    if table.contains(corpses[5908], Map.GetTopUseItem(Self.Position().x + x, Self.Position().y + y, Self.Position().z).id) then
                        Walker.Stop()
                        Looter.Stop()
                        Self.UseItemWithGround(5908, Self.Position().x + x, Self.Position().y + y, Self.Position().z)
                        module:Delay(1400)
                        Walker.Start()
                        Looter.Start()
                    end
                end
            end
        end
    end)

    Walkery sobie sam ogarne bo akurat to umiem


    @@ Edit

    i jak możesz powiedz mi jeszcze czy wystarczy że na początku zmienie potki jakie ma kupować? w sensie:
    Code:
    ---------------------------------
    --------Twoj Waypoint------------
    -------Created By Sanix----------
    ---------------------------------
    
    ----------- BP SETUP ------------
    --~ [BP 1] ~-- Main
    --~ [BP 2] ~-- Produkty
    --~ [BP 3] ~-- Gold
    
    ----------- DP SETUP ------------
    --~ [DP 1] ~-- Rare
    --~ [DP 2] ~-- Produkty
    
    ------------ Settings -----------
    
    -- Mana Potions --
    
    local ManasToLeave = 50	-- Z iloma manasami wracać
    local WantedManas = 180		-- Ile Manasow kupić
    local ManaPotID = 237 		-- Mana Potion ID
    local ManaCost = 80 		-- Mana Potion koszt
    
    -- Health Potions --
    
    local HealthToLeave = 1		-- Z iloma healtami wracać
    local WantedHealth = 10		-- Ile Healtow Kupić
    local HealthPotID = 266		-- Health Potion ID
    local HealthCost = 45		-- Koszt HP Potka
    czy jeszcze gdzieś musze zmienić?

    @edit wczoraj męczyłem się cały dzień z tym sktyptem...
    Otwieranie drzwi kluczem, bramka levelova/ wejście do studni...
    i no lipa...
    nie otwiera drzwi anie nie przechodzi przez studnie...
    mógłby ktoś zerknąć??
    Attached Files Attached Files
    Last edited by nayk; 06-08-2014 at 07:13 AM.

  9. #289
    Banned
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Poland
    Posts
    284
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Sanix View Post
    Dysk Lokalny (C) > Urzytkownicy > wasza nazwa urzytkownika > Moje Dokumenty > Xenobot >Scripts
    ja bym tego polskim nie nazwał xd

  10. #290

    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    4
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wie ktoś może, w jaki sposób można szybko sprawdzić koordynaty (x, y, z), na których się w danej chwili postac znajduje? Chodzi mi oczywiście o bardziej poręczny sposób niż skopiowania z walkera

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •